dinsdag 17 mei 2011

Aveve - taartdecoratie

 


Voorheen hadden ze bij Aveve al witte rolfondant (niet deze op de foto), en bij noodgevallen ging ik die daar wel eens halen. Onlangs lag ik op een blogje (of facebook, weet het niet meer precies) dat hun assortiment goed was uitgebreid. Aangezien ik voor zaterdag verschillende spulletjes nodig had, ben ik er vandaag eens heengegaan. Dit heb ik er gehaald, maar wauw, wat hebben ze het inderdaad uitgebreid, vele leuke kleurtjes en kleurstoffen, keuze tussen marsepein en fondant, uitstekers,... Nu hopen dat het allemaal leuk werkt en lekker smaakt.

5 opmerkingen:

  1. Laat het ons weten of het leuk werkt en lekker smaakt! :) Ik ben er benieuwd naar... Na twee workshopjes werken met suikerpasta te hebben gedaan, wil ik meer van dat... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, dat wist ik niet! Bedankt voor de tip!
    Hebben ze er ook marsepein of enkel fondant?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar het resultaat... zal wel weer mooi zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Yane : ze hebben marsepein ook :) (staat ook in het blogje :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aja, nu zie ik het!
    Dat is wel goed nieuws! Leuk om te weten...

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania